Complementos (Perfumes)
09.01.2019
Neste artígo queremos amosar as diferenzas de xénero dentro do mundo dos perfumes, polo que escollemos unha serie de exemplos publicitarios que consideramos relevantes para mostrar a desigualdade entre homes e mulleres neste campo.
- Cores intensas (vermello asociado a forza, velocidade, intensidade). Esta cor é característica da coñecida marca de coches Ferrari.
Deixámosvos
unha nova que fala sobre o uso das cores dos coches desta marca.
https://www.topgear.es/noticias/deportivos/color-prohibido-ferrari-color-rosa-95160
- Transmite perigo, risco pero controlando a situación, idea asociada ao masculino.
- Contén música de acción que transmite adrenalina.
09.01.2019
- Recipiente de colonia masculina, formas xeométricas (hexágono, intensa); recipiente de colonia feminina, formas curvas (redonda, elegante)
- Na colonia feminina trátase a muller como unha conquistadora e os homes pelean por estar con ela mentres que na masculina o home transmite narcisismo e as mulleres un desexo irracional.
11.01.2019
- A idea que desprende este anuncio é a sensualidade asociando polo tanto este adxectivo a unha frangancia feminina.
- No anuncio aparece unha froita vermella, cor que se asocia cun carácter paixonal.
- A protagonista nada con medusas, un animal perigoso, é, polo tanto, unha muller sensual, paixonal pero perigosa.
11.01.2019
- A muller camiña por unha especie de pasarela transmitindo confianza e seguridade en si mesma, pero ao mesmo tempo, todo o anuncio, desprende sensualidade.
- No caso da fragancia masculina o protagonista atópase nun estadio diante de miles de persoas, transmite éxito, poder e incluso certa prepotencia.
- De igual xeito que noutras colonias tamén atopamos aquí unha diferenza no deseño do frasco, o masculino de cores azuis e formas rectas e o feminino cores rosadas e formas circulares e onduladas.